Sujuvampaan päivään

Aikataulu

Aikataulun noudattaminen on jokaisen vastuulla. Huolehdi, ettei muiden tarvitse odottaa sinua. Pyritään toimimaan tehokkaasti, jotta päästään itse asiaan. 

10:30 Ilmoittautuminen aukeaa
11:30 Alkubriiffi ja lipuntyöntö pelimuodon esittely
12:00 Lipuntyöntö, käy!
13:00 Lipuntyöntö, ohi!
13.30 Dog tag pelimuodon esittely
13:45 Dog tag, käy!
14:45 Dog tag, ohi!
15:15 Lipunryöstö pelimuodon esittely
15:30 Lipunryöstö, käy!
16:30 Lipunryöstö, ohi!
17:30 Alue sulkeutuu. Kiitos päivästä.

Järjestäjä varaa oikeuden muutoksiin.


Pelimuodot

Lipuntyöntö

Työnnä lippu omalle lippupisteelle ja puolusta.

  • Pelissä on yksi (oranssi) lippu.
  • Joukkueen tehtävänä on työntää lippu omalle lippupisteelleen ja puolustaa sitä. 
  • Joukkueet, joilla ei lippu ole hallussa kokeilevat viedä lipun omalle lippupisteelleen.
  • Lipun pitäminen lippupisteellä tuo puolustavalle joukkueelle pisteitä. Eniten pisteitä saannut joukkue voittaa.
Respa tapahtuu 10 minuutin välein omalta respawn-pisteeltä aikamerkistä.

Erän kesto 60min.

Pelimuodot

Lipunryöstö

Pidä hallussa kaikkien joukkueiden lippuja.

  • Pelissä jokaisella joukkueella on oma lippu (punainen, keltainen, vihreä, sininen).
  • Joukkue aloittaa respawn-alueeltaan oman lipun kanssa.
  • Tavoitteena on saada oma ja muiden joukkueiden liput omalle lippupisteelle ja pitää niitä hallussa.
  • Pisteitä lasketaan 5 minuutin välein aikamerkistä. Pistemäärään vaikuttaa omalla lippupisteellä olevat liput.
    1 lippu - 1 piste, 2 lippua - 2 pistettä, 3 lippua - 3 pistettä, 4 lippua - 4 pistettä.
  • Eniten pisteitä saannut joukkue voittaa.
Respa 10 min välein aikamerkistä.

Erän kesto 60min.

Pelimuodot

Dog Tag

Kerää eniten tuntolevyjä joukkueellesi ja voita.

  • Jokaisella osallistujalla on oman osapuolen värinen tuntolevy. Pelissä on maksimissaan 60 tuntolevyä.
  • Tehtävänä on poimia vastustajan kannossa olevat tuntolevyt ja palauttaa ne offgame-alueelle.
  • Eniten tuntolevyjä kerännyt joukkue voittaa.
  • Osuman saanut pelaaja jää paikoilleen, kuten normaalisti osuman saadessaan. Oman joukkueen pelaaja voi nostaa pelaajan takaisin peliin lääkintämiessäännöllä*.

    Vastustaja pudottaa pelaajan pois keräämällä tämän hallussa olevat tuntolevyt. Pelaajan tulee antaa kaikki hallussaan olevat tuntolevyt vastustajalle.

    Mikäli kolmen (3) minuutin aikana kukaan ei nosta pelaajaa tai nouda tämän hallussa olevia tuntolevyjä pelaaja voi respata mukaan omalta respapisteeltään tai pudottaa itsensä pois pelistä ja mennä offarille. Tällöin hallussa olevat levyt lasketaan joukkueen eduksi.
  • Peli alkaa joukkueen omalta lähtöalueelta.
Respawn tapahtuu omalta respapisteeltä, kun pelaajia on pisteellä kolme. Aikarajaa ei ole.
*Lääkintämiessääntö - Oman osapuolen pelaaja koskettaa pudonnutta pelaajaa ja laskee ääneen yhdestä kymmeneen. Tämän jälkeen pelaaja on taas mukana.

Erän kesto 60min.